- Com hi pots participar?
- Dibuix en format quadrat
- Fet a mà
- Pot ser a llapis, retolador, pintura
- o el que més t’agradi!
👤 Apte per totes les edats!
Participa!
Concurs de dibuix “Art, Dones i Matemàtiques”
Amb motiu del Dia de la Dona Matemàtica, el MMACA convoca un concurs de dibuix amb la temàtica “Art, Dones i Matemàtiques” obert a persones de totes les edats residents a Catalunya.
Temàtica, format i originalitat:
S’acceptaran dibuixos que encaixin amb la temàtica “Art, Dones i Matemàtiques”, entesa en un sentit ampli i positiu. Els dibuixos han de tenir format quadrat i han d’haver estat dibuixats a mà. No s’acceptaran fotografies, collages o dibuixos creats o modificats digitalment. Els dibuixos han de ser inèdits i no poden haver-se presentat abans a cap altre concurs.
Premis:
El concurs està dotat d’un primer premi format per un joc educatiu del MMACA i un val per un taller familiar a qualsevol de les nostres seus permanents. El jurat estarà format per membres de l’associació MMACA i es reserva el dret de concedir accèssits o de declarar el concurs desert en funció de la qualitat de les propostes rebudes. El seu veredicte serà final i inapel·lable i es publicarà a les xarxes socials del MMACA abans de l’1 de maig.
Calendari:
- 13 de febrer de 2026: Publicació de les bases i obertura del formulari d’inscripció.
- 10 d’abril de 2026: Data límit per inscriure dibuixos.
- 30 d’abril de 2026: Data límit per a publicar el veredicte a les xarxes socials.
- 10 de maig de 2026: Entrega de premis en el marc de la celebració del dia de la Dona Matemàtica al Parc de Can Mercader de Cornellà de Llobregat.
